Elektronikus Ügyintézés 2021

Tisztelt Ügyfelek!

Tisztelt Kerületi Lakosok!

 

A pandémiás időszakban különös fontossággal bír az, hogy az ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Ennek elősegítése érdekében, 2021. január 1-től a Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát.

A 1818-as kormáűnyzati ügyfélvonal biztosítja a segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez, a technikai segítségnyújtást az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán, az ügyfelek támogatását az ASP rendszer használata során, a kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel, az intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatást, valamint a SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadását, kivizsgálását, továbbítását és megválaszolását.

 

A konkrét önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornán keresztül biztosít támogatást.

 

Javasoljuk, hogy ügyeik intézéséhez használják az e-önkormányzatportál szolgáltatásait.