Tájékoztatás igazgatási szünetről

 

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Budapest I. kerület Budavári Önkormányzat Képviselő-testülete a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdése alapján az 5/2019. (III. 29.) számú önkormányzati rendeletével a 2019. évi rendes szabadság kiadására a Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatalban (a továbbiakban: Hivatal)

IGAZGATÁSI SZÜNETET RENDELT EL

2019. DECEMBER 23., 2019. DECEMBER 30., 31. NAPJÁRA

Az igazgatási szünet időtartama alatt a Hivatalban az ügyfélfogadás szünetel, az egyes szakirodák és az ügyfélszolgálati irodák is zárva tartanak (Kapisztrán tér 1. és Attila út 65).

Az anyakönyvvezetők 2019. december 30-án délelőtt 8.00 órától 12.00 óráig kizárólag a születések és halálesetek anyakönyvezése érdekében ügyeletet tartanak.
Kérjük, hogy a kellemetlenségek elkerülése érdekében a fenti ügyekben a nyitva tartásról az ügyintézést megelőzően szíveskedjenek időpontot egyeztetni anyakönyvvezetőinkkel a 458-3089-es telefonszámon.

Az igazgatási szünet elrendelése a Közterület-felügyeleti Iroda munkarendjét nem érinti.

Szíves megértésüket és együttműködésüket előre is köszönjük.

Budapest, 2019. december 16.

 

Ügyfélszolgálati Iroda