Adóügyi ügyintéző

Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatala jegyzője

 

Adóügyi ügyintéző

 munkakörbe keresi elhivatott új kollégáját

 

Leendő munkatársunkként a feladatai közé tartozik majd az Önkormányzati adóigazgatási feladatok (bevallások feldolgozása, adókivetés, adóellenőrzés, adóbehajtás) ellátása. Jogkövetési vizsgálatok és egyes adókötelezettségek ellenőrzése. ASP szakrendszerek kezelése, a vizsgálandó adózókról rendelkezésre álló adatok összegyűjtése és elemzése, vizsgálati eljárás lefolytatása, esetleges jogszabálysértések feltárása. Végrehajtási eljárás lefolytatása, végrehajtási cselekmények foganatosítása. Adminisztratív feladatok ellátása. A feladatok ennek megfelelően sokrétűek.

Az ideális jelölt rendelkezik felsőoktatásban szerzett szakirányú szakképzettséggel (pl. gazdaságtudományi, közszolgálati, műszaki menedzser, gazdasági agrármérnöki, jogi szakképzettség) vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettséggel és szakirányú szakképesítéssel, együttműködő, de felelősséggel tud önálló munkát végezni, jól kommunikál és proaktívan vesz részt a folyamatokban és megfelel a kötelező jogszabályi feltételeknek.

Előnyt jelent számunkra, ha van tapasztalata önkormányzatoknál, önkormányzati adóhatóságnál szerzett szakmai tapasztalat, DMS Ultimate iratkezelő rendszer ismerete, önkormányzati ASP Adó szakrendszer ismerete

Kollégáink illetményét és egyéb juttatásait a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a belső szabályzatok határozzák meg, a hivatalban a köztisztviselői illetményalap 55000 Ft.

A jogszabályban foglaltak szerint egyéni teljesítmény alapján lehetőség van az illetmény eltérítésére, célfeladatok teljesítése esetén az illetményen felül további juttatások elérésére.

A béren kívüli juttatások körét folyamatosan bővítjük, próbaidő alatt is biztosítunk cafeteria juttatást emelt összegben, Budapest közlekedési bérletet fizetünk, mivel a munkahely könnyen megközelíthető tömegközlekedéssel, vagy utazási támogatást fizetünk a jogszabályi előírásoknak megfelelően a Budapesten kívülről ingázó kollégáinknak.

A munkavégzés helye Budapest egyik legszebb sarkában, a Budai Várnegyedben, exkluzív munkakörnyezetben, patinás épületben (1014 Budapest, Kapisztrán tér 1.).

A Közszolgálati Szabályzat alapján esélyegyenlőségi szempontok figyelembe vételével egyéni munkaidő-kedvezményeket biztosítunk a család és a magánélet, valamint a munka egyensúlyban tartása érdekében.

Fontosnak tartjuk a kollégáink szakmai fejlődését, lehetőséget nyújtunk a proaktív munkavégzésre, további tanulmányok támogatására, és az önképzésre.

 

Mit várunk el a pályázótól a pályázat részeként?

Részletes szakmai önéletrajzot a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti egységes adattartalommal.

Motivációs levelet, hogy megismerhessük egyéni céljait.

Az iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet igazoló okiratainak egyszerű másolatát.

Három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt vagy igazolást az igénylésről.

Nyilatkozat arról, hogy jogviszony létesítés esetén vállalja a vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatását.

Kérjük továbbá a pályázaton megjelölni a munkakör megnevezést: „Adóügyi ügyintéző”, valamint a pályázati anyaghoz csatolni szükséges a www.budavar.hu/palyazatok weboldalról letölthető adatkezelési tájékoztató megismerését követően a pályázó által aláírt, az adatkezeléshez szükséges hozzájáruló nyilatkozatot.

A pályázat benyújtásának határideje:

2020. augusztus 2.

A pályázat elbírálásának határideje:

2020. augusztus 06.

A pályázat benyújtásának módja:

Elektronikus formában: Elektronikus úton Wimmer-Kredon Krisztina részére a wimmer.krisztina@budavar.hu e-mail címen keresztül.

Postai úton: Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal jegyzője részére, zárt borítékban a Budapest Főváros I. Kerület Budavári Polgármesteri Hivatal, 1014 Budapest, Kapisztrán tér 1. címre.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további tájékoztatást Melovics József csoportvezető nyújt a 06-1/458-3026 telefonszámon.

A koronavírus miatt kialakult helyzetben fokozottan figyeltünk kollégáink egészségére, és továbbra is igyekszünk a személyes találkozókat csökkenteni, ezért az első, az álláspályázattal kapcsolatos beszélgetés internetes videóinterjúval történik.

Az állás betöltéséről a jegyző dönt. Eredményes pályázat esetén határozatlan idejű, teljes munkaidős köztisztviselői kinevezésre kerül sor három hónap próbaidő kikötésével. Elbírálást követően az új kollégánk azonnal munkába állhat.

Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a pályázatot eredménytelenné nyilvánításuk, ha nem találjuk meg az ideális jelöltet.

  • Adatkezelési Tájékoztató.pdf
  • kötelezően kitöltendő HOZZÁJÁRULÓ NYILATKOZAT.pdf
  • választhatóan kitöltendő HOZZÁJÁRULÓ NYILATKOZAT.pdf