Beruházási referens

Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatala jegyzője

 

beruházási referens

 munkakörbe keresi elhivatott új kollégáját

 

Leendő munkatársunkként a feladatai közé tartozik majd a Budavári Önkormányzat által tervezett és jelenleg is folyó beruházások előkészítése, lebonyolítása, részvétel az ellenőrzéssel kapcsolatos feladatokban. Az I. kerület kivételes építészeti környezetének és a kerület egyedi adottságainak köszönhetően munkatársainknak lehetősége nyílik részt venni a legkisebb felújítások és a városképet alapvetően befolyásoló munkák szervezésében is.

A feladatok ennek megfelelően sokrétűek az előzetes tervek, tanulmányok, elvi engedélyek, költségbecslések összeállításától a megrendeléseken, koordináláson, adatszolgáltatáson keresztül a piackutatásig, új műszaki megoldások kidolgozásáig.

Az ideális jelölt rendelkezik felsőoktatásban szerzett szakirányú szakképzettséggel (pl. építészmérnök, építőmérnök szakképzettség) vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettséggel és szakirányú szakképesítéssel, együttműködő, de felelősséggel tud önálló munkát végezni, jól kommunikál és proaktívan vesz részt a folyamatokban, rendelkezik B kategóriás jogosítvánnyal és megfelel a kötelező jogszabályi feltételeknek.

Előnyt jelent számunkra, ha van tapasztalata önkormányzatoknál, állami szférában hasonló területen, bonyolított már le beruházást megrendelői oldalon, esetleg dolgozott tervezőként, kivitelezőként.

Kollégáink illetményét és egyéb juttatásait a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a belső szabályzatok határozzák meg, a hivatalban a köztisztviselői illetményalap 55000 Ft.

A jogszabályban foglaltak szerint egyéni teljesítmény alapján lehetőség van az illetmény eltérítésére, célfeladatok teljesítése esetén az illetményen felül további juttatások elérésére.

A béren kívüli juttatások körét folyamatosan bővítjük, próbaidő alatt is biztosítunk cafeteria juttatást emelt összegben, Budapest közlekedési bérletet fizetünk, mivel a munkahely könnyen megközelíthető tömegközlekedéssel, vagy utazási támogatást fizetünk a jogszabályi előírásoknak megfelelően a Budapesten kívülről ingázó kollégáinknak.

A munkavégzés helye Budapest egyik legszebb sarkában, a Budai Várnegyedben, exkluzív munkakörnyezetben, patinás épületben (1014 Budapest, Kapisztrán tér 1.).

A Közszolgálati Szabályzat alapján esélyegyenlőségi szempontok figyelembe vételével egyéni munkaidő-kedvezményeket biztosítunk a család és a magánélet, valamint a munka egyensúlyban tartása érdekében.

Fontosnak tartjuk a kollégáink szakmai fejlődését, lehetőséget nyújtunk a proaktív munkavégzésre, további tanulmányok támogatására, és az önképzésre.

 

Mit várunk el a pályázótól a pályázat részeként?

Részletes szakmai önéletrajzot a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti egységes adattartalommal.

Motivációs levelet, hogy megismerhessük egyéni céljait.

Az iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet igazoló okiratainak egyszerű másolatát.

Három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt vagy igazolást az igénylésről.

Kérjük továbbá a pályázaton megjelölni a munkakör megnevezést: „Beruházási ügyintéző”, valamint a pályázati anyaghoz csatolni szükséges a www.budavar.hu/palyazatok weboldalról letölthető adatkezelési tájékoztató megismerését követően a pályázó által aláírt, az adatkezeléshez szükséges hozzájáruló nyilatkozatot.

A pályázat benyújtásának határideje:

2020. július 3.

A pályázat benyújtásának módja:

Elektronikus formában: Elektronikus úton Wimmer-Kredon Krisztina részére a wimmer.krisztina@budavar.hu e-mail címen keresztül.

Postai úton: Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal jegyzője részére, zárt borítékban a Budapest Főváros I. Kerület Budavári Polgármesteri Hivatal, 1014 Budapest, Kapisztrán tér 1. címre.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Tarjányi Tamás jegyző nyújt a  06-1/458-3076 telefonszámon.

A koronavírus miatt kialakult helyzetben fokozottan figyeltünk kollégáink egészségére, és továbbra is igyekszünk a személyes találkozókat csökkenteni, ezért az első, az álláspályázattal kapcsolatos beszélgetés internetes videóinterjúval történik.

Az állás betöltéséről a jegyző dönt. Eredményes pályázat esetén határozatlan idejű, teljes munkaidős köztisztviselői kinevezésre kerül sor három hónap próbaidő kikötésével. Elbírálást követően az új kollégánk azonnal munkába állhat.

Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a pályázatot eredménytelenné nyilvánításuk, ha nem találjuk meg az ideális jelöltet.

  • Adatkezelési Tájékoztató_3.pdf
  • kötelezően kitöltendő HOZZÁJÁRULÓ NYILATKOZAT_3.pdf
  • választhatóan kitöltendő HOZZÁJÁRULÓ NYILATKOZAT_3.pdf