Igazgatási ügyintéző

Budapest Főváros I. ker. Budavári Polgármesteri Hivatal
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet

Budapest Főváros I. ker. Budavári Polgármesteri Hivatal

Igazgatási Iroda
igazgatási ügyintéző

munkakör betöltésére

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

 

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

 

A munkavégzés helye:

Budapest, 1014 Budapest, Kapisztrán tér 1.

 

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

I. számú melléklete 14. pontja alapján I. besorolási osztály

 

Ellátandó feladatok:

A birtokvédelemmel, állattartással/állatvédelmi hatósági eljárásokkal kapcsolatos teljes körű igazgatási feladatok ellátása;ipari-és kereskedelmi igazgatási feladatok ellátása (kereskedők, üzletek, szálláshelyek, ipari telepek, zenés táncos rendezvények, vásárok, piacok). A munkakörhöz tartozik a hatósági ügyek vitelén felül ellenőrzési tervek összeállítása, helyszíni ellenőrzések végzése, nyilvántartások vezetése az érintett igazgatási területeken, adatszolgáltatások teljesítése és panaszok kivizsgálása.

 

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Hatósági feladatkör

 

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, az irányadóak valamint a helyi szabályzatok.

 

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság
  • Felsőfokú képesítés, közszolgálati, gazdaságtudományi, jogi szakképzettség
  • azonos területen szerzett - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat
  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Egyetem, jogi végzettség
  • azonos területen szerzett - Legalább 3-5 év szakmai tapasztalat,

 

Előnyt jelentő kompetenciák:

  • pontos, precíz, önálló munkavégzés képessége, terhelhetőség
  • csapatban való munkavégzés képessége, módszeres és rendszerszemléletű gondolkodás
  • kommunikáció és együttműködés: írásbeli és szóbeli kommunikációs készség, tárgyalóképesség
  • rendezett munkaköri környezet vezetői utasítás szerint
  • határidők megtartása
  • hatósági statisztikák naprakész vezetése
  • az elektronikus és papír alapon előállított dokumentumok igényes és szakszerű előállítása
  • elektronikus ügyintézéssel kapcsolatos feladatok ellátása a jogszabályi előírásoknak megfelelően

 

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Fényképes szakmai önéletrajz a 2011. évi CXCIX. tv. 45. § (4) bekezdése szerint
  • 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány Kttv. 42. § (1) bek.
  • Végzettséget, szakképzettséget, szakmai tapasztalatot igazoló okiratok fénymásolata
  • Nyilatkozat a tekintetben. hogy a pályázat elbírálásában résztvevők betekinthetnek a pályázati anyagába
  • Kérem a pályázaton megjelölni a munkakör megnevezést: Igazgatási ügyintéző, továbbá a BDV/4180-1/2020 iktatószámot feltüntetni

 

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

 

A pályázat benyújtásának határideje: 

2020. március 10.

A pályázat elbírálásának határideje:

2020. március 15.

 

A pályázatok benyújtásának módja:

Elektronikus úton: Wimmer- Kredon Krisztina részére a wimmer.krisztina@budavar.hu E-mail címen keresztül

 

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Botár Ildikó Tünde nyújt, a 06-1/458-3021-os telefonszámon.

  • Adatkezelési Tájékoztató.pdf
  • kötelezően kitöltendő HOZZÁJÁRULÓ NYILATKOZAT.pdf
  • választhatóan kitöltendő HOZZÁJÁRULÓ NYILATKOZAT.pdf