INFORMATIKUS

Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet INFORMATIKUS munkakör betöltésére.

HATÁRIDŐ

2024. február 27.

 

Budapest Főváros I. kerület Budavári Polgármesteri Hivatal

pályázatot hirdet

 

INFORMATIKUS

munkakör betöltésére

 

 

A leendő munkatárs feladatai:

  • Az önkormányzat informatikai rendszereinek üzemeltetése és karbantartása, beleértve a hardvereket, szoftvereket, hálózatokat és adatbázisokat.
  • Hiba- és problémamegoldás, rendszerfrissítések és biztonsági mentések végrehajtása.
  • Az önkormányzat számítógépes hálózatának telepítése, konfigurálása és karbantartása.
  • Hálózati eszközök (router, switch, tűzfal stb.) konfigurálása és felügyelete.
  • Hálózati problémák diagnosztizálása és javítása.
  • Az önkormányzat alkalmazottainak támogatása és segítségnyújtás a számítógépes és szoftveres problémák megoldásában.
  • Az új alkalmazottak bevezetése az informatikai rendszerekbe és oktatása a használatukra vonatkozóan.
  • Felhasználói fiókok kezelése, jelszókezelés és hozzáférési jogosultságok biztosítása.
  • Az önkormányzat adatbiztonsági irányelveinek és szabályainak betartása.
  • Vírus- és malware elleni védelem biztosítása a rendszerekben.
  • Rendszeres biztonsági mentések készítése és adatvesztés elleni intézkedések végrehajtása.
  • Új informatikai projektek tervezése, fejlesztése és bevezetése az önkormányzat számára.
  • Projekttervek kidolgozása, erőforrások beosztása és határidők betartása.
  • Együttműködés más osztályokkal és szakemberekkel a projektek sikeres végrehajtásában.
  • Rendszeres ellenőrzések végzése az informatikai rendszerek állapotának, teljesítményének és rendelkezésre állásának értékelésére.
  • Hálózati és rendszeres események naplózása, figyelése és esetleges problémák azonosítása.
  • Az önkormányzati szoftverek telepítése, frissítése és konfigurálása.
  • Az új verziók és frissítések figyelése és alkalmazása a szükséges rendszereken.
  • A számítástechnikai trendek, technológiák és módszerek nyomon követése.
  • Továbbképzések és szakmai tanulmányok részvétele a naprakész tudás fenntartása érdekében.
  • A képviselő-testületi és bizottsági ülések hangosítása, video közvetítése

 

Alkalmazási feltételeink, elvárásaink:

 

  • Felsőfokú informatikai végzettség; vagy felsőfokú végzettség és informatikai szakmacsoportba tartozó szakképesítés.
  • Microsoft szerverek és alkalmazások magas szintű ismerete.
  • IT üzemeltetési területen szerzett tapasztalat.
  • Kötelező jogszabályi feltételeknek való megfelelés (magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség, vagyonnyilatkozat-tétel).

 

Elvárt kompetenciák:

  • jó kommunikáció, kapcsolatteremtő és konfliktuskezelő képesség;
  • magas szintű együttműködési és kapcsolatteremtő készség;
  • eredménycentrikus gondolkodás, problémamegoldóképesség;
  • önálló munkavégzés, döntésképesség, proaktív szemlélet;
  • rendszer-, folyamat szemlélet.

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • hasonló területen – önkormányzatnál – szerzett munkatapasztalat;
  • IT területen szerzett tapasztalat;
  • LAN/WAN/VPN hálózatok üzemeltetése során szerzett tapasztalat;
  • DMS One Ultimate iratkezelő és ügyviteli program ismerete;
  • GovCenter Alkalmazás Szolgáltató Központ működésének ismerete.

 

Amit kínálunk – illetmény, juttatások, egyéb információk:

  • Illetmény és egyéb juttatások a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (a továbbiakban: Kttv.), valamint a belső szabályzatok alapján járnak.
  • A Hivatalban a köztisztviselői illetményalap 75.600 Ft.
  • Budapest közlekedési bérletet biztosítunk.
  • A jogszabályban foglaltak szerint egyéni teljesítmény alapján lehetőség van az illetmény eltérítésére, célfeladatok teljesítése esetén illetményén felül további juttatások elérésére.
  • Cafeteria juttatást biztosítunk emelt összegben, próbaidő alatt is.
  • Utazási támogatást fizetünk a jogszabályi előírásoknak megfelelően.
  • Munkavégzés Budapest egyik legszebb helyén, a Budai Várnegyedben, exkluzív munkakörnyezetben, patinás épületben (1014 Budapest, Kapisztrán tér 1.).
  • A munkahely könnyen megközelíthető tömegközlekedéssel is.
  • A Közszolgálati Szabályzat alapján esélyegyenlőségi szempontok figyelembe vételével egyéni munkaidő-kedvezményeket biztosítunk a család és a magánélet, valamint a munka egyensúlyban tartása érdekében.
  • Fontosnak tartjuk kollégáink szakmai fejlődését, lehetőséget nyújtunk a proaktív munkavégzésre, további tanulmányok támogatására, és az önképzésre.
  • Szakmailag egymást támogató munkakörnyezet.

 

 

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Részletes szakmai önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti egységes adattartalommal, a megpályázott pozíció feltüntetésével.
  • Motivációs levél.
  • Iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata.
  • A Kttv. 42. § (1) és (3) bekezdése szerinti, három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány vagy igazolás az igénylésről.

 

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2024. február 27.

 

A pályázat elbírálásának határideje: 2024. február 29.

 

A pályázat benyújtásának módja:

Elektronikus úton: Sárközi Anita részére a sarkozi.anita@budavar.hu e-mail címen keresztül.

Kérjük az e-mail tárgyában megjelölni a munkakör megnevezését: „informatikus”

 

A pályázati kiírással kapcsolatban további tájékoztatást Kiss Imre Jegyzői irodavezető nyújt a +36/1 458-3132 telefonszámon.

Az állás betöltéséről a jegyző dönt. Eredményes pályázat esetén határozatlan idejű, teljes munkaidős köztisztviselői kinevezésre kerül sor hat hónap próbaidő kikötésével. Elbírálást követően az új kollégánk – legkorábban – 2024. március 01. napján állhat munkába/a pályázat elbírálása után állhat munkába.

Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a pályázatot eredménytelenné nyilvánításuk, amennyiben nem találjuk meg az ideális jelöltet.