Igazgatási Iroda elektronikusan beadható nyomtatványai

Tisztelt Ügyfeleink! Irodánkhoz tartozó feladatok kapcsán tájékoztatjuk, hogy cégkapu használatára kötelezett gazdálkodó szervezetek esetén az ügyindítást csak a cégkapuról beküldött űrlapok esetén tudjuk elfogadni, továbbá egyéni vállalkozók esetében kizárólag ügyfélkapun történő ügyindítás lehetséges.

Elektronikus ügyintézése során, az E-önkormányzat portálon az alábbi ügytípusokban találhatóak nyomtatványaink: https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap

Az Önkormányzat keresőben címzettként a Budapest I. kerület Budavári Önkormányzatot válassza. Cég képviseletében kattintson a SZEREPKÖRVÁLTÁS gombra. A megjelenő felületen, a SZEREPKÖR felirat alatt levő listából válassza ki a „Cég nevében” értéket.

 

Általános vagy egyéb igazgatási ügyek ágazatban a következő űrlapok választhatók:

  • BEJELENTÉS AZ EBÖSSZEÍRÁSKOR KÖZÖLT ADATOK VÁLTOZÁSÁRÓL
  • BIRTOKVÉDELMI KÉRELEM
  • EBÖSSZEÍRÓ ADATLAP
  • NÉVHASZNÁLAT, JELKÉPHASZNÁLAT ENGEDÉLYEZÉSE
  • ŰRLAP KERESETLEVÉL BETERJESZTÉSÉHEZ JEGYZŐ BIRTOKVÉDELMI HATÁROZATÁNAK MEGVÁLTOZTATÁSA IRÁNTI PERBEN

 

Hagyaték ágazatban a következő űrlapok választhatók:

  • ADATKÉRÉS HAGYATÉKI ELJÁRÁSBAN ILLETÉKES KÖZJEGYZŐRŐL
  • ADATSZOLGÁLTATÁS HAGYATÉKI LELTÁRHOZ
  • NYILATKOZAT ÖRÖKLÉSRE JOGOSULTAKRÓL

 

Ipar-kereskedelem ágazatban a következő űrlapok választhatók:

  • ADATSZOLGÁLTATÁS AZ ÜZLETI CÉLÚ EGYÉB SZÁLLÁSHELYRŐL
  • BEJELENTÉS NEM ÜZLETKÖTELES TERMÉK FORGALMAZÁSÁRÓL
  • IPARI TEVÉKENYSÉG FOLYTATÁSÁNAK BEJELENTÉSE
  • IPARI TEVÉKENYSÉG MEGSZŰNÉSÉNEK BEJELENTÉSE
  • MŰKÖDÉSI ENGEDÉLY KÉRELEM ÜZLETKÖTELES TERMÉK FORGALMAZÁSÁHOZ
  • MŰKÖDÉSI ENGEDÉLY VISSZAVONÁSI KÉRELEM
  • RENDEZVÉNYTARTÁSI ENGEDÉLY MEGADÁSA IRÁNTI KÉRELEM
  • SZÁLLÁSHELY MEGSZŰNÉSÉNEK BEJELENTÉSE
  • SZÁLLÁSHELY NYILVÁNTARTÁSBA VÉTELI KÉRELEM, BEJELENTÉS
  • VÁSÁR-, ILLETVE PIAC ÜZEMELTETÉSI ENGEDÉLY IRÁNTI KÉRELEM, BEVÁSÁRLÓKÖZPONT ÜZEMELTETÉSÉRE IRÁNYULÓ BEJELENTÉS

Az online ügyintézéshez szükséges a Központi Azonosítási Ügynökön (KAÜ) keresztüli azonosítás (pl ügyfélkapus azonosítás). Nem természetes személy nevében (pl. gazdálkodó szervezet) történő ügyintézés esetén az eljáró személynek KAÜ-azonosítással kell bejelentkeznie. Az E-önkormányzat portálra nem kell regisztrálnia. Első látogatáskor, a BEJELENTKEZÉS gomb megnyomásával, KAÜ-azonosítás és az Általános Szolgáltatási Feltételek (ÁSZF) elfogadása után használhatja a portál szolgáltatásait. 

Tájékoztatót a portálról itt talál: https://budavar.hu/e-ugyintezes/

 

Amennyiben az E-papírt kívánja elektronikus ügyintézése során használni, az a következő oldalon elérhető: https://epapir.gov.hu/

 

A szolgáltatás csak Ügyfélkapus belépést követően használható. Gazdasági társaság esetén beállítani szükséges, hogy BEJELENTÉSÉT CÉGKÉNT TESZI, továbbá megadni szükséges a cég nevét és adószámának első 8 számjegyét. Ezt követően az ügytípusok és témacsoportok kiválasztásánál is az EGYÉB kategória jelölendő, melyet követően kiválasztható címzettként a Budapest Főváros I. kerület Budavári Önkormányzat hivatali kapuja.

 

Az alatta látható szövegdobozban szabadon szerkeszthet. A levélhez lehetősége van dokumentumot is csatolni (max. 25 MB), amelyet az Azonosításra Visszavezetett Dokumentumhitelesítés (AVDH) szolgáltatással hitelesíthet, ezért kérjük, hogy a csatolmányát hitelesítse a Hitelesítés gombbal!

 

FIGYELEM: amennyiben teljes bizonyító erejű magánokiratot kíván csatolni elektronikus beadványához, azaz elektronikusan hitelesített dokumentumra, nyilatkozatra van szüksége, az azonosításra visszavezetett dokumentum hitelesítésről részletes tájékoztatót itt olvashat: https://magyarorszag.hu/szuf_hirek_segitseg#hir_reszletek,f09ef639-dc2a-4f02-80a9-85edc12baaab

 

FIGYELEM: külföldön kiállított meghatalmazás csak akkor fogadható el teljes bizonyító erejű magánokiratként, ha azt a kiállítás helye szerint illetékes magyar külképviseleti hatóság hitelesítette vagy felülhitelesítette, hacsak a kiállítás helye szerinti állammal hatályos nemzetközi szerződés eltérő követelményt nem ír elő!